Kesälomalla koitimme koirieni kanssa "koti-agilityä". Koirat näyttivät pitäävän siitä. Koirat hyppäsit esteitä mielellään. Kerran Sisu hyppäsi esteen noin metrin liian aikasin ja tietenkin suoraan esteen päälle. Mutta onneksi ei sattunut kuinkaan. Keppien pujottelu onnistu myös hyvin. Kesälomalla myös lenkkeilimme enemmän kuin yleensä. Kai se johtu sitten siitä, kun oli enemmän aikaa koirille.
Nyt kun koulut alkaa, pitäisi kuitenkin jaksaa lenkkeillä yhtä ahkerasti, kuin kesälomalla. Vaikka viehän läksyt, kokeet yms paljon aikaa.
Koirani ovat muuten metsästyskoiria. Karjalankarhukoira ja toinen on Harmaa Norjan hirvikoira.Nyt kun jonkuajan päästä tuo hirvenpyynti alkaa, niin kyllähän siinä koirillakin sitten on jotakin hommaamista.

Kommentit